200 receptes de cuina del Tarragonès
10,51€
Selecció de receptes dels diversos municipis de la comarca del Tarragonès, agrupats en nou apartats: salses; entrants i amanides; arrossos i fideus; ous; verdures; sopes i escudelles; peixos; carns; i postres i dolços.
Fitxa tècnica
Carme Arjona Cabello
(Valls, 1956) entrà en contacte directe amb el món de la pesca quan es va casar, l’any 1979, i va anar a viure al tarragoní barri del Serrallo. A la vegada també va anar creixent la seva afició per la cuina i es presentà als concursos de romesco, d’arròs i de fideuà, i això li va valdre l’obtenció dels títols de Mestra Romescaire i d’Experta en Arrossejat i Fideuà. La inquietud per conèixer allò que es movia al voltant de la cuina la impulsà a entrar en el món de la restauració. Féu cursos de professora de conducta i bones maneres a la taula i de tastadora i coneixedora de vins. Obtingué el títol de diplomada en Dietètica i Nutrició. El 1995 va obrir el seu Taller de Cuina al Serrallo, on va impartir classe diversos anys. Ha col·laborat en mitjans de comunicació com el Diari de Tarragona, Ràdio Tarragona i la Cadena SER. És una de les protagonistes del llibre Empresàries de Catalunya, obra d’Àngel Font, de la col·lecció “Personatges de Catalunya”.
Charo Ciprés Martín
Charo Ciprés Martín: Vaig néixer a Castellote (Terol) el 1947. Sóc llicenciada en farmàcia per la Universitat de Barcelona i diplomada en nutrició per la Universitat de Granada. Exerceixo com a farmacèutica titular a Tarragona des de l’any 1974. Sóc aficionada a l’arqueologia, a viatjar i al bon menjar. Vaig conèixer la meva amiga Mari Carme i ens vam presentar als Concursos de Romesco. Aixó vam començar a compartir la nostra afició.
Carme Arjona Cabello: Vaig néixer a Valls (Alt Camp) el 1956. Aquest llibre que he tingut el gust d’escriure amb la meva amiga Charo presenta una cuina tradicional però, a la vegada, restauradora i actual. Són els plats preparats amb ingredients de la nostra terra i de la nostra mar, que ens permeten obtenir una cuina variada i nutritiva i amb molta vistositat en les preparacions. Esperem que us agradi i que pugueu gaudir de la bona taula.
Opinions dels lectors
Altres llibres
Cuina i gastronomia
Vols subscriure’t a la nostra
Newsletter per rebre les
darreres novetats?
Apunta’t a la comunitat de lectors en llengua catalana on es comparteixen idees, paraules, experiències i emocions
Vols subscriure’t a la nostra Newsletter per rebre les darreres novetats?
Apunta’t a la comunitat de lectors en llengua catalana on es comparteixen idees, paraules, experiències i emocions
Selecció de receptes dels diversos municipis de la comarca del Tarragonès, agrupats en nou apartats: salses; entrants i amanides; arrossos i fideus; ous; verdures; sopes i escudelles; peixos; carns; i postres i dolços.
https://lafinestralectora.cat/wp-content/uploads/2020/12/06_cu.jpg 10.51 instock Cuina i gastronomiacuinareceptesTarragonès 0 0.00 0 https://lafinestralectora.cat/wp-content/uploads/2020/12/06_cu.jpg 77088105834477107702 10.51 10.11 0.00 0.00 2020-12-04T13:51:21+01:00
Ressenyes
Encara no hi ha ressenyes.